e-Kiosk.pl - Press 5-6/2017

czytaj

Press

5-6/2017 (02.05.2017)

Liczba stron: 210

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
16.00 zł 20.00 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 40% w porównaniu do ceny z okładki

143,00 zł

Opis

Rozmowa z Mikołajem Cieślakiem ,odtwórcą roli Mariusza w „Uchu Prezesa”; ranking: regionalne pisma lifestylowe; raport: czytelnictwo prasy w wybranych grupach zawodowych; Martin Pollack o prawdzie i życiu; prawica uważa, że ich zdradził; lewica, że jest obcy – a Jan Wróbel robi swoje; blogerzy poczuli na plecach oddech vlogerów – i też wchodzą na YouTube; programy telewizyjne, które mają pomagać ludziom, w Holandii często szkodzą; jak odgrzać zimny temat: umiejętne ponowne wykorzystywanie archiwów to potężna broń w rękach wydawców; gazeta niezadowolonych: „The New European” pokazał, że warto szukać nowych grup czytelników; branżowe newsy i opiniotwórczość „Dziennika Gazety Prawnej” czynią nową jakość; Cezary Gmyz pomylił rolę korespondenta z posadą ambasadora; adMan Roku 2016: relacja z gali finałowej, komentarze po konkursie, głosowanie firm.
Dodatek: Rynek domów produkcyjnych.

Miesięcznik „Press” skierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od 10 lat prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR, autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy; prezentuje również firmy i ludzi marketingu. Co kwartał numer wzbogacany jest specjalnym raportem w formie dodatku.

Numery 2/2006 i 9/2007 dostępne są do pobrania bezpłatnie!

czytaj więcej zwiń opis

Jesteśmy na facebooku