e-Kiosk.pl - LOGO 5/2017

czytaj

LOGO

5/2017 (28.04.2017)

Liczba stron: 188

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł 9.99 zł

Wybierając prenumeratę w eKiosk, oszczędzasz 40% w porównaniu do ceny z okładki

72,00 zł‚

Opis

Pierwszy w historii dodatek weselny dla mężczyzn: gdzie spędzić wieczór kawalerski, czy striptizer na wieczorach panieńskich to praca marzeń, 70 zasad garnituru (weselnego i nie tylko), jakie alkohole zaserwować gościom, jak doprowadzić się do stanu używalności przed ślubem, dokąd zabrać ją w podróż poślubną, jakie prezenty kupić; KSW – gladiatorzy pod krawatem: Borys Mańkowski, Mamed Khalidov, Marcin Wrzosek, Mateusz Gamrot, Tomasz Narkun; Rocco Siffredi: największa gwiazda porno w wywiadzie tylko dla nas; w Gambii podszkolisz sztukę small talku; zachowania w pracy, które sprawiają, że ludzie cię nienawidzą; sezon rowerowy: czas start; test kamerek internetowych (na żywym organizmie); one mają swoje kolczyki, wisiorki i bransoletki, my mamy tylko (a może raczej „aż”?) zegarki.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis

poprzednie wydania

pokaż wszystkie

Mogą Cię zainteresować

Jesteśmy na facebooku