Pliki cookies Czym są pliki cookies?

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeœli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Korzystanie z e-wydań - możliwości i ograniczenia (10)
Sprzęt i oprogramowanie, awarie, zmiana komputera, reinstalacja itp. (10)
Dostęp do Internetu (3)
Konto - zakładanie, zmiana hasła, blokowanie, likwidacja (5)
Płatności i faktury (2)
Bezpieczeństwo i prywatność (1)

Korzystanie z e-wydań - możliwości i ograniczenia.

Czy mogę korzystać z moich e-wydań na kilku komputerach?
Tak - możesz czytać swoje e-wydania na dwóch różnych maszynach pod jednym warunkiem: nie możesz korzystać ze swoich e-wydań w obydwu miejscach jednocześnie, podobnie jak nie jest to możliwe w przypadku tradycyjnych publikacji.
Do tej pory korzystałem z e-wydań na komputerze w pracy, ale zamierzam czytać je również w domu. Co mam zrobić?
Wystarczy zainstalować e-Kiosk Readera na komputerze domowym, a następnie kliknąć opcję "Sprawdź teczkę" i pobrać swoje e-wydania na dysk.
Czy mogę czytać e-wydania mojej żony? Korzystamy z tego samego komputera, ale mamy oddzielne konta w systemie.
Tak, ale musisz w tym celu zalogować się na konto swojej żony.
Dlaczego nie mogę wydrukować żadnego artykułu z mojego e-wydania? Znajomy kupił inne e-wydanie i ma taką możliwość.
Opcja drukowania e-wydania jest aktywna tylko w przypadku części e-wydań. Niektórzy wydawcy proszą o zablokowanie możliwości drukowania swoich publikacji.
Pewne strony z mojego e-wydania mogę wydrukować, a pewne nie. Czy mam uszkodzone e-wydanie?
Nie. Wydawca ma możliwość zdecydowania, które strony danego e-wydania mogą być drukowane, a które nie.
Chcę zaprenumerować w e-Kiosk pismo wydawane z CD-ROM-em. Czy e-wydanie tego pisma zawiera także materiał z płyt CD?
Nie. Materiały publikowane na płytach CD/DVD itp. zajmują wiele zbyt wiele miejsca, by było możliwe dołączenie ich do e-wydania. Jeśli jesteś więc zainteresowana(-y) kupowaniem pisma z załączoną płytą CD (lub np. z filmem na płycie DVD), musisz zdecydować się na zakup prenumeraty tradycyjnej wersji papierowej.
Ile razy mogę pobrać to samo e-wydanie?
Każde zakupione e-wydanie możesz pobrać cztery razy. Jeśli przekroczyłeś ten limit, a potrzebujesz pobrać kolejny raz któreś e-wydanie, skontaktuj się z naszym hotlinem.
Jak ponownie pobrać moje e-wydania?
Uruchom e-Kiosk Readera, otwórz opcję "Sprawdź teczkę" i kliknij na e-wydaniu, które chcesz pobrać. Pamiętaj jednak, że każde e-wydanie możesz pobrać tylko 4 razy.
Chciałbym zamówić e-wydanie dla znajomej(-go). Czy mogę to zrobić?
Tak. Możesz to zrobić w serwisie e-Kiosk na stronie zamawiania publikacji - wystarczy wpisać adres e-mail znajomej(-go) i następnie dokonać zamówienia poprzez kliknięcie guzika "Zamów dla znajomego".
Czy mogę pożyczyć swoje e-wydanie znajomemu?
Nie, w tej chwili nie jest to możliwe.

Sprzęt i oprogramowanie, awarie, zmiana komputera, reinstalacja itp.

Jakiego komputera wymaga program e-Kiosk Reader?
Przeglądarkę e-wydań będzie można uruchomić na komputerze wyposażonym w procesor Pentium II 400 MHz i 128 MB pamięci RAM. Dodatkowym warunkiem jest co najmniej 50 MB wolnej przestrzeni na dysku twardym. Do komfortowej pracy potrzebna jest jednak nieco silniejsza maszyna, wyposażona w procesor co najmniej Pentium III taktowany z częstotliwością 1 GHz, 256 MB RAM i kartę graficzną wspierającą akcelerację 3D.
Używam nieco starszej wersji Windows. Czy e-Kiosk Reader będzie działał np. na Windows 98?
e-Kiosk Reader został przygotowany specjalnie dla Windows 2000/XP/Vista i nie był testowany np. w środowisku Windows 98 czy Me.
Czy istnieją wersje przeglądarki e-Kiosk Reader dla systemów operacyjnych innych niż Windows?
Nie. Planujemy jednak ich przygotowanie.
Mam zainstalowaną nieco starszą wersję e-Kiosk Readera. Czy przed zainstalowaniem nowszej muszę usuwać starszą edycję tej aplikacji?
Nie - z reguły wystarczy zainstalować uaktualnienie. Komunikat o dostępności takiego uaktualnienia pojawia się na ekranie zawsze w chwili uruchomienia e-Kiosk Readera - oczywiście tylko wtedy, gdy pojawi się nowsza wersja e-Kiosk Readera. Wystarczy zatem, że pobierzesz nową wersję i pozwolisz jej się zainstalować.
Padł mi dysk i straciłem wszystkie dane, w tym zakupione wcześniej e-wydania. Czy jest jakiś sposób, by je odzyskać?
Tak. Jeśli z jakichś powodów zagubiłeś dane e-wydanie (np. ze względu na uszkodzenie dysku), możesz je powtórnie pobrać z serwera. W tym celu otwórz opcję "Sprawdź teczkę" w e-Kiosk Readerze i kliknij na e-wydaniu, które chcesz pobrać. Pamiętaj jednak, że każde e-wydanie możesz ściągnąć tylko 4 razy.
Po wymianie jednego z komponentów nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?
W celu rozwiązania tego problemu musisz skontaktować się z naszym hotlinem.
Kupiłem nowy komputer. Zainstalowałem e-Kiosk Readera, ale nie mogę korzystać z pobranych uprzednio e-wydań. Dlaczego?
Żeby było możliwe czytanie e-wydań na innym komputerze, niż ten, na którym korzystałeś z nich do tej pory, należy:
Dokonałem reinstalacji systemu, ponownie zainstalowałem czytnik e-wydań, ale nie mogę czytać zakupionych wcześniej e-wydań. Co muszę zrobić, aby znów móc z nich korzystać?
Patrz odpowiedź na poprzednie pytanie.
Zamierzam zmodernizować swój domowy komputer. Ponieważ korzystałem dotąd z e-wydań na dwóch komputerach, wiem, że próba skorzystania z moich e-wydań na kolejnej maszynie skończy się fiaskiem. Co mam zrobić, by znów móc czytać moje e-wydania, gdy nabędę nowy komputer?
Aby rozwiązać ten problem, musisz się skontaktować z naszym hotlinem.
Podczas logowania w Readerze wyświetla się następujący komunikat:"Błąd autoryzacji! Uruchomienie e-Kiosk Readera jest niemożliwe. Sprawdź swój login i hasło. Kod błędu: R01A." Login i hasło są na pewno poprawne. Co mam zrobić?
Prosimy o pobranie biblioteki MSXML ze strony firmy Microsoft oraz zainstalowanie jej. Link do pliku:
http://download.microsoft.com/download/8/8/8/888f34b7-4f54-4f06-8dac-fa29b19f33dd/msxml3.msi.

Dostęp do Internetu

Czy mogę korzystać z e-wydań nie będąc podłączonym do Internetu?
Tak, od wersji 1.0.8 począwszy e-Kiosk Reader pozwala już na czytanie e-wydań w trybie offline, czyli bez podłączenia do Internetu. Dotyczy to jednak tylko tych e-wydań, które zostały pobrane z systemu 7 listopada 2006 lub później.
Charakter wykonywanej pracy wymaga ode mnie, bym podłączał się do Internetu ciągle w różnych miejscach. Czy wpłynie to na możliwości korzystania przeze mnie z systemu e-Kiosk?
Nie. Z systemu e-Kiosk można korzystać niezależnie od miejsca podłączenia do Internetu.
Czy zwykły modem wystarczy do korzystania z e-wydań?
Tak, choć np. pobieranie e-wydań może w takim przypadku trwać dość długo.

Konto - zakładanie, zmiana hasła, blokowanie, likwidacja

Próbuję założyć nowe konto, ale system odmawia, twierdząc, że ma już mój adres e-mail w bazie. Co mam zrobić?
Najprawdopodobniej już kiedyś rejestrowałeś się w systemie lub - po otrzymaniu e-maila z personalizowanym linkiem - nie skorzystałeś z niego. Możesz zatem:
Chciałbym zmienić hasło w systemie e-Kiosk. Czy mogę to zrobić?
Tak. Wystarczy zalogować się w serwisie e-Kiosk (przycisk "Zaloguj się" na pasku menu u góry ekranu) i kliknąć opcję "Zmiana hasła", a następnie podać nowe hasło. W kolejnym kroku należy uruchomić e-Kiosk Readera i w oknie "Opcje" (zakładka "Start programu") wpisać nowe hasło w polu "Hasło".
Zmieniłem hasło w systemie e-Kiosk, ale teraz nie mogę czytać moich e-wydań. Co się stało i jak mogę rozwiązać ten problem?
Zmiana hasła w serwisie internetowym nie pociąga za sobą automatycznej zmiany hasła w czytniku e-wydań. W celu zmiany hasła w e-Kiosk Readerze kliknij przycisk "Opcje", następnie wybierz zakładkę "Start programu" i w polu "Hasło" wpisz nowozdefiniowane hasło, a następnie zatwierdź je wciśnięciem przycisku "Zastosuj". Po ponownym uruchomieniu czytnika nie powinno już być żadnego problemu z korzystaniem z e-wydań, chyba że podasz błędne hasło.
Mam zablokowane konto. Jak mogę je odblokować?
Należy skontaktować się z hotlinem w celu wyjaśnienia okoliczności powstania blokady.
Chcę zlikwidować swoje konto. Czy mogę to zrobić?
Tak. W tym celu skontaktuj się z naszym hotlinem.

Płatności i faktury

Jakie formy płatności za e-wydania akceptuje e-Kiosk?
Za e-wydania można zapłacić kartą płatniczą lub przelewem online. Akceptujemy karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB i PolCard oraz przelewy z banków: Inteligo, mBank, Bank Zachodni WBK, BPH, ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Pekao SA, BGŻ, Millenium, PKO BP, MultiBank, BOś i Deutsche Bank.


Czy mogę otrzymać papierową fakturę?
Tak. W celu otrzymania papierowej faktury należy wysłać list z takim żądaniem do naszego hotline'u.

Bezpieczeństwo i prywatność

Czy i - jeśli tak - jakie dane przekazywane są przez e-Kiosk Readera do serwisu e-Kiosk?
Jeśli e-Kiosk Reader zostanie uruchomiony w trybie online, czyli w sytuacji, gdy komputer użytkownika jest podłączony do Internetu, program przekazuje do systemu login i hasło użytkownika oraz sprawdza, czy zainstalowana wersja czytnika e-wydań nie jest uszkodzona. W drugim kroku następuje proces identyfikacji komputera, z którego korzysta w danym momencie użytkownik. W chwili otwarcia e-wydania następuje ponadto przesłanie informacji o otwieranym e-wydaniu - jeśli użytkownik nie jest uprawniony do korzystania z danego egzemplarza lub zostało ono uszkodzone, nastąpi odmowa wczytania pisma. W trakcie czytania e-wydania do serwera nie są przekazywane żadne istotne informacje, a jedynie dane pozwalające stwierdzić, że użytkownik nadal przegląda e-wydanie.

pomoc

zobacz:
najczęstsze problemy
Telefon:
+48 22 463 00 66

+48 22 463 01 71
pn. - pt. w godz: 8:00 - 17:00
e-mail:
wyślij zapytanie